העוזר שלך

כלים מתודולוגיים ושיווקיים ליצירת איכות והצלחה

 

העוזר שלך

איזה מאמן אינו רוצה להיות איכותי ומקצועי יותר? איזה מאמן אינו שואף להיות מצליח יותר? איכות והצלחה הם שני התנאים אשר מאפשרים למאמן להגדיר עצמו כמאמן. הצלחה שיווקית ללא איכות מקצועית נוגדת את עקרונות האימון ואת ההבטחה לסייע לייצר טוב למתאמנים. איכות מקצועית בהיעדרה של הצלחה שיווקית מותירה בבית מאמנים איכותיים אשר נוטשים את העיסוק והולכים לחפש עתידם במקומות אחרים.

 

בפרק זה, שאפנו להציג כלים מתודולוגיים אשר:

  • יסייעו לכם כמאמנים לאפיין כשלים אפשריים באימון ולהתמודד עימם
  • יעזרו לכם לארגן את האימון וסביבתו בצורה יעילה ואפקטיבית יותר
  • ישפרו את היכולות שלכם לבחון את עצמכם בסיטואציות אימוניות שונות ולטייב את תרומתכם האימונית
  • יקלו עליכם לארגן את הקואוצ'יה שלכם ואת לקוחותיכם
  • יציגו בפניכם את התועלות מרישות מאמנים ומסופרוויז'ן ואת הדרכים לעשות זאת נכון

 

בפרק זה יצרנו עבורכם כלים שיווקיים אשר:

  • יחדדו את מה שאתם כמאמנים ומה שאינכם
  • יסייעו לכם להציב את המסר השיווקי שלכם ולבדל אתכם ממתחרים וקולגות
  • יאפשרו לכם להגדיר את הלקוחות הרצויים עבורכם
  • יציגו לכם כלים לנהל את השיווק שלכם מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים

 

פרק זה מצורף ללא תשלום נוסף לכל אחד מספרי "עוזר המאמן"